Vásárlói Kisokos
Minden elektronikus vásárlás előtt érdemes pár biztonsági ellenőrzést végezni az adott webáruház oldalán.
Minden esetben nézze meg az üzemeltető adatait (cég nevét, cégjegyzékszámát, székhelyét, telefonszámát és e-mail címét) ezek teszik lehetővé a kereskedő azonosítását, illetve felmerülő probléma esetén a panasz orvoslását. Ennek hiányában probléma esetén nem tud semmilyen hatósági szervnél panaszt tenni.
Nézzen utána, hogy az adott terméket, szolgáltatást, mennyiért és milyen egyéb járulékos költségekkel kínálják megvásárlásra. A kereskedő köteles feltüntetni, hogy az oldalon szereplő árak tartalmazzák-e az ÁFA-t.
A termék árán kívül milyen egyéb költsége van a terméknek/szolgáltatásnak (csomagolás, szállítás stb.).
A regisztráció során csak és kizárólag az azonosításhoz és az áru házhoz szállításához szükséges legfontosabb adatokat adják meg!
Tizennégy napon belül lehetősége van meggondolnia magát és indoklás nélkül elállnia a vásárlástól. Ebben az esetben az eladónak 14 napon belül vissza kell fizetnie a termék árát. A termék visszajuttatásának a költsége a vásárlót terheli. Minden esetben olvassa el a webáruház oldalán az elállási jog ismertetését!
Bankkártyája PIN kódját soha senkinek ne adja meg!
Mindig olvassa el az Általános Szerződési (vagy Vásárlási) Feltételeket!
Ajánlott - amennyiben lehetősége van - minden webáruházból először egy kisebb értékű terméket rendelni, ezáltal meggyőződhetünk arról, hogy a kereskedő megfelelő minőségű terméket árusít-e, betartja-e a honlapon vállalt szállítási határidőt, kapunk-e számlát.